A narancslekvárt februárban jó elkészíteni.
A narancsokat jó alaposan megfürdetjük, mert a héjat is felhasználjuk...

No, nem térek át gasztro-blog írásra, csak annyiban érdekes a dolog, hogy narancslekvárt utoljára a kicsi lakásunkban főztem.
Ez az a házi termék, amit felajánlottam nyereményként a meghirdetett pályázatra.

Sok hónappal ezelőtt, a sok helyütt látottaktól feldúlva, a Nem Art Decor blog pályázatot hirdetett gáz- és villanyórák esztétikus eltakarására.
A pályázatra sokáig csak szóbeli anyagok érkeztek, olyanok mint: „nekem van egy ötletem, majd lerajzolom és el is küldöm”.

Végül a napokban az alábbi pályamű érkezett és – ugyan nem gázóra eltakarása, hanem radiátoré, de azért mégis csak pályamű :) – nyerte el a házi narancslekvárt.
Behűtve visszük!


A gázóra eltakarásához sajnos nincs ötletem, viszont egy hasonlóan ormótlan – és a lakás stílusához nehezen alakítható – "bútordarab", a régi típusú radiátor elfedését lakásunk régi tulajdonosai szépen megoldották. Az egyetlen probléma csak az, hogy a fonott rész gyerekek mellett nem túl ideális, mert gyakran nekidőlnek, így behorpad. (Ez a mellékelt képeken is látszik.) Előny: ez a rész cserélhető.
Üdvözlettel:
Temesiné Kiss Marietta
 
Ui.: Gratulálok a színvonalas bloghoz!