Most fedezem fel újra a papírt. Viccesen hangzik, ha azt mondom, óvoda óta nem foglalkoztam vele. Azt hiszem türelmem sem volt hozzá, és ötvösként nem tartottam "megfelelő" anyagnak, amire érdemes időt szánni. Mekkorát tévedtem!

pin4.jpg

Talán a körülmények hozták, hogy műhely híján kénytelen voltam új lehetőségek után nézni. Így találtam rá a papírra, mint olyan anyagra, amit könnyű megmunkálni a konyhánkban is, és látványos eredményeket lehet vele elérni. Gyönyörű kis csodákat. A hópelyhek is így készültek.

3.jpg
Az egyik irány tehát a hajtogatás, a másik a papírmasé – utóbbit még amatőr színházas életszakaszomból ismerem, azóta vágytam kísérletezni vele, és most végre elkezdtem. Erről később írok.

A karácsonyra és más projektre is készülve, hajtogatás témában a hópelyhek mellett még a papírházikók bűvöltek el. A házak szintén gyerekkorom óta ragadták meg a fantáziámat, néhányat – óvodába menet – éveken át "berendeztem", és folytatásos történeteket "játszottam" bennük, anélkül, hogy valaha is beléptem volna. Amikor elkezdtem keresgélni és nézegetni a témában, boldogan csodálkoztam rá a többiek műveire. Úgy látszik, a ház téma másokban is hasonlóan mély emlékeket érzéseket mozgat meg, ha ilyen alkotások születnek ebből. Nem beszélve arról, hogy sok esetben varázsos recycling művészet tanúi is lehetünk.

A fentieket összegyűjtöttem nektek, a pinteresten, a Nem Art Decor karácsony albumába. Ezek jórészt könnyen megvalósítható ötletek. Találtok olyan kis alaprajzokat is, amelyek segítenek felrajzolni a saját házikótokat. 

Ollóval is dolgozhattok, de, aki jól bánik a snitzerrel, használja azt. Az a jó ezekben a kis házakban, hogy a legegyszerűbb is látványos lesz.

pin11.jpg

Itt sem kell mást tenni, csak egy jó alapot kitalálni és mögé helyezni egy égősort:

pin12.jpg

Ezt a frissítést pedig muszáj megtenni (2018-ben), mert az újrafelhasználós, pofon egyszerű, ezzel együtt kedves dekoráció garantáltan sokak kedvence lesz. Afféle last minute megoldás, de cseppet sem gagyi!

2018_fekete.jpg

2018_feher.jpg

Számomra a ház szimbólum is, ami szépen illeszkedik a karácsony szálláskeresős misztériumába. 
Mindnyájatoknak szép készülődést, békés, örömteli ünnepeket kívánunk!

Babarczy Veronika

fenyek2.jpg

Képek forrása: google.com, pinterest.com, Chipotle Teatro