almaslada.jpgNagyon-nagyon régóta szerettem volna ládákból könyvespolcot. Tulajdonképpen rajongok a ládákért, utazóbőröndökért, dobozokért, fiókokért, azaz minden szögletes tárolóalkalmatosságért. Hát még ha csíkos is...

Szép lassan a férjemet is megfertőzte a bőröndös gyűjtőszenvedély, és több ízben is büszkén hazatért valahonnan szerzett darabokkal. De a polcos ötletet valamiért nem sikerült vele megszerettetni. Újra és újra nekifutottam, fotókat mutogattam, de nem és nem.

Aztán egy este ismét találtam néhány jópofa megoldást, amit persze vele is megosztottam, és láss csodát, megtetszett neki a dolog - ha szerzek almás ládát! - tette hozzá.
És én szereztem. Olyan mákom volt, hogy épp akkor mentünk a Tiszahátra, és beugrottunk értük ez egyik almás gazdához.
Az autóba csak 10 láda fért, de így is boldog voltam. Azóta natúrra csiszoltuk őket, és ma vettem az Ikeában fehér pácot, amivel bekenem őket. Hamarosan felkerülnek a falra, és végre elkészül a férj-sarok, teljes pompájában.

Mutatok ötleteket, amiket nézegettem hozzá. Nekem nagyon tetszenek. Nektek?